مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


رئیس سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوحی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برای میزبانی شایسته اردوهای کشوری نشاط و امید سال 1396 تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛  اردوهای کشوری نشاط و امید سال 1396 با حضور دبیران و اعضای فعال کانون های جوانان و دانشجویی به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شد.

دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ارسال سپاس از خدمات جمعیت هلال احمر استان قم در میزبانی این دوره از اردوها قدردانی کرد.

در متن این لوح خطاب به "دکتر محمد گل فشان" آمده است:
مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان قم
با الطاف خداوند متعال و همکاری و اهتمام مدیران خدوم، همکاران ساعی و جوانان متعهد و خدمتگزار جمعیت هلال احمر در تابستان سال جاری، برگ دیگری از فعالیت های بشردوستانه سازمان جوانان ورق خورد و برنامه های متنوع سازمان با موفقیت به انجام رسید.

اکنون که با همت والای شما عزیزان اردوهای کشوری نشاط و امید سال 1396 به میزبانی استان قم به نحو شایسته ای با حضور دبیران و اعضای فعال کانون های جوانان و دانشجویی در تاریخ 24/5/96 لغایت 1/6/96، در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار گردید، برخود لازم می دانم به مصداق حدیث معصوم علیه السلام:« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از تلاش و همکاری بی دریغ و درخور تحسین جناب عالی در اجرای موفق برنامه مذکور صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. از درگاه حضرت احدیت، بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت دارم.

دکتر مسعود حبیبی _ رئیس سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی