مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


اعضای کانون های دانشجویی قم با اجرای طرح های بشردوستانه در آغاز فصل زمستان در خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله غرب کشور و افراد کم برخوردار سهیم شدند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به همت اعضای کانون های دانشجویی استان قم در  آستانه آغاز فصل زمستان و شب یلدا  بازارچه خیریه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی(واحد پردیسان) برپا شد.

بر اساس این گزارش، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه با همکاری معاونت دانشجویی بازارچه خیریه به مناسبت شب یلدا برگزار کرد و درآمد حاصل از فروش در این نمایشگاه صرف خرید کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور می شود.

همچنین راه اندازی میز انفاق با هدف اطعام افراد کم برخوردار با بسته بندی طعام انفاق شده توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم با عنوان طرحی فرهنگی و بشردوستانه در جهت کاهش اسراف و کمک به همنوعان اجرا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی