مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



با توجه به اهمیت آموزش و فراگیری مباحث امدادی به همت اعضای کانون دانشجویی استان قم کارگاه های آموزشی ایمنی در برابر بلایا در دانشگاه و خوابگاه دانشجویی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به همت اعضای کانون دانشجویی کارگاه ایمنی در برابر بلاهای طبیعی در پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

براساس این گزارش، با توجه به اهمیت آمادگی همه مردم در مقابله با بلایا، دانشجویان در این کارگاه آموزشی با مواضع ایمنی قبل، حین و بعد از زلزله و تخلیه اضطراری و پناهگیری آشنا شدند.

همچنین به همت اعضای مانون دانشجویی واحد برادران دانشگاه قم، کارگاه ایمنی در برابر زلزله ویژه اعضای حاضر در  خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

در این برنامه آموزشی، رئیس مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر در مورد زلزله و ایمنی در برابر آن توضیحاتی به دانشجویان ارائه کرد.

همچنین اعضای کانون هلال احمر دانشگاه از دانشجویان حاضر در کارگاه، با اجرای طرح پایش سلامت فشار خون اعضا را مورد سنجش قرار دادند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی