مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



غنچه های هلال احمر استان قم در مهد کودک شکوفه های بهار و ملائک 1 با اجرای مانور زلزله به تمرین آموزه های امدادی خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با بیان اینکه آموزش صحیح در سنین نونهالی می تواند در در کودکان نهادینه شود افزود: در یان مانور فرضی اعضای کانون های غنچه های هلال احمر با نحوه پناهگیری در نقاط امن آشنا شدند و ضمن ارائه نکاتی توسط مربیان در زمینه نحوه ی شناسایی نقاط ایمن در منازل خود شیوه های مواحهه با زلزله را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: غنچه های هلال احمر در مهد کودک ضمن آموزش توسط مربیان به بیان کودکان، با روش های امدادرسانی، بانداژ و آتل بندی و کمک به مصدومین در زلزله آشنا شده و سپس به حمل مصدوم تا پایگاه طراحی شده مورد نظر پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: همچنین غنچه ها در ایستگاه نقاشی، مباحث مرتبط با زلزله و امداد در حوادث را به تصویر کشیدند.

وی تصریح کرد: غنچه های هلال احمر پس از آموزش و اجرای مانور امدادی با توجه به اهمیت ارتباطات معنوی در کاهش آثار استرس، اقدام به برپایی نماز شکر کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

  • گرافیست ارشد
  • ممنون ، جلوی زلزله رو نمیشه گرفت ، اما میشه با آموزش درست خساراتش رو کاهش داد .
    http://GraphicMaster.blog.ir
    راستی این هم وبلاگ ماست ، اگر دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی