مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


به مناسبت دهه بصیرت اردوی اعضای شهر کهک قم با هدف تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون های جوانان شهر کهک به مقصد تهران و شهر ری خبر داد.

وی با اشاره به رسالت جمعیت در غنی سازی اوقات فراغت و افزایش فعالیت های فرهنگی و مشارکت جمعی در اعضا اظهار کرد: با عنایت به نیاز جوانان به حضور در فعالیت های گروهی و با هدف تشویق، ترغیب و ایجاد انگیزه برای حضور در برنامه های عام المنفعه و امدادی هلال احمر، اردوهای اعضا با رویکرد فرهنگی تدارک و اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: در همین راستا اعضای هلال احمر شهر کهک در اردوی فرهنگی و زیارتی یک روزه حضور یافتند و ضمن بازدید از موزه عبرت ایران (زندان و محل شکنجه ساواک) به زیارت حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری و مرقد امام خمینی (ره) رفتند و از فضای معنوی این مکان ها بهره مند شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی