مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: از ابتدای سال 96 تا پایان آذرماه 14 هزار داوطلب جوان خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی در حوزه بشر دوستانه را ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: اجرای طرح «دست یاری » با هدف توزیع لباس بین نیازمندان، اجرای طرح «شوق مهر» جمع آوری و توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت، اعزام تیم سحر به مناطق زلزله زده کرمانشاه و جمع آوری کمک های مردمی در دانشگاه ها و سطح شهر جهت زلزله زدگان از جمله فعالیت های بشردوستانه توسط اعضای جوان داوطلب هلال احمر قم است.

وی افزود: همچنین برنام های مختلفی با عنوان همدلی با کودکان مظلوم فلسطین، امضاء بیانیه در دفاع ازمظلومیت مردم میانمار، برگزاری جشن «باور یک لبخند»ویژه کودکان سرطانی، برگزاری جشنواره ورزشی المپیاد جوانه، میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید، بازدید از آسایشگاه سالمندان به مناسبت های مختلف و همدلی با کودکان بی سرپرست برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم، از اجرای طرح ملی پیمان (مبارزه با اعتیاد) خبر داد و گفت: این طرح با آموزش ۶۷۰ نفر از جوانان در طرح در جهت فرهنگسازی مبارزه با آسیب های اجتماعی در جامعه برگزار شد.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه تئاترخیابانی، نمایشگاه نه به اعتیاد و توزیع بسته های فرهنگی و اجتماعی با هدف آشناسازی جوانان با مضرات استفاده از مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری از آن اجرایی شد.

وی با بیان این که از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۲۰ هزار و ۲۵۸ تن در طرح اوقات فراغت و برنامه های فرهنگی و اجتماعی این جمعیت شرکت کردند گفت: رشته های مختلف آموزشی با حضور استادهای مجرب برای این تعداد از جوانان برگزار شد ضمن این که در کنار آن مسابقه ها و اردوهای آموزشی نیز ارائه شد.

مصباحی اضافه کرد: در حال حاضر چهار کانون جوانان، ۱۴ کانون دانشجویی، ۲ کانون طلاب، سه کانون روستایی، ۸۸ کانون غنچه‌های هلال و ۳۵ کانون دانش‌آموزی در استان قم فعال است که هشت هزار و ۶۳۱ تن در آن عضو هستند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی