مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر و سرود کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر (جشنواره احسان) با حضور رئیس و معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و جمعی از مسولان استانی و منتخبین جشنواره از سراسر کشور در تالار امام علی (ع) استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نخستین جشنواره ملی تئاتر و سرود کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر برگرفته از باب احسان کتاب ارزشمند بوستان سعدی طراحی شده است.

در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر و سرود کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر دکتر مسعود حبیبی اظهار کرد: نوجوانان باید قدر این هنر خود را در عرصه نمایش و سرود بدانند چرا که آثاری با ارزش و اثر گذار است.

وی افزود: توجه مسئولان به نسل جوان بسیار ضروری است اگر در کشور گرفتاری ها و آسیب هایی وجود دارد به واسطه کم توجهی برخی از مسئولان به ویژه در حوزه فرهنگ بوده است اگر هر یک از مسئولان به رسالت خود به خوبی جامه عمل می پوشاندند وضعیت بهتری داشتیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران خاطرنشان کرد: بدون برنامه های راهبردی و هدفمند نمی توان جوانانی شاداب داشت باید با تلاش هایی که انجام دهیم مسیر آنان را مشخص سازیم.

وی بیان کرد: اگر حرکتی اثر بخش باشد می تواند آسیب ها را درمان کند افتخار ما در جمعیت هلال احمر این است که برنامه های زیادی را برای ۱ میلیون نفر عضو جوان داریم البته باید کاری کرد با این اعضاء در تعامل بود و با همکاری های لازم فرصت های ارزشمندی را ویژه جوانان فراهم کرد.

حبیبی یادآور شد: ما در جهت تحقق اهداف از همه مسئولان مساعدت می طلبیم؛ مقام معظم رهبری نسبت به جوانان دغدغه های زیادی داشته اند و بارها در حضور آنان در عرصه های مختلف تاکید کرده است.

وی گفت: ما زمانی می توانیم موفق باشیم که جوانان با نشاط و امیدوار داشته باشیم و از عواملی که زمینه ساز ناامیدی است پرهیز شود. امید جزء مکتب و باورهای ماست و انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) برای حرکت برای ساختن به ما انرژی می دهد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران افزود: ما در هلال احمر آموزش را از کودکان آغاز کردیم و نونهالانی در ۵ تا ۷ سال داریم و به آن ها یاد می دهیم مهربان باشند و از یکدیگر دستگیری کنند. ما ۳ هزار و ۵۰۰ کانون غنچه های هلال داریم که فقط به آن ها مواجه شدن با آتش را یاد نمی دهیم بلکه مهربان بودن را می آموزیم که نیاز امروز و فردا هست.

وی بیان کرد: دانش آموزان به مهارت علم و دانش نیاز دارند تا از تجارب هم استفاده کنند ما به آن ها می آموزیم مهربانی را پیشه کنند؛ پزشکی که بتواند با بیمار بهترین ارتباط را برقرار کند موفق خواهد بود.

حبیبی اظهار داشت: در طول سال ۴۰۰ هزار نفر آموزش ها را سپری می کنند و کار گروهی را می آموزند تا با هم و پشتیبان هم باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش جمعیت هلال احمر قم و معاونت دانش آموزی در جهت برگزاری این جشنواره قابل تقدیر است، تصریح کرد: تلاش مسئولان جای تقدیر دارد این گونه برنامه ها جوانان را بیمه و توانمند می کند نه تنها مسائل تربیتی را سرعت می بخشد بلکه بهتر زندگی کردن را به آن ها می آموزد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران تصریح کرد: گاهی یک نغمه و سرود و نقاشی اثری برتر از ده ها سخنرانی دارد این جشنواره به نام سعدی شاعر بزرگوار و فرهیخته مزین است. ما نیز در هلال احمر اصول هفت گانه انسانیت و بشر دوستی و اهداف والایی را به جوانان یاد می دهیم و آن ها می آموزند انسان خلیفه الله است و باید بیش از این مهر بورزد.

حبیبی اظهار داشت: در زلزله کرمانشاه تلاش های ارزنده ای با حضور جوانان صورت گرفت امید است با مدد الهی بتوانیم فرصت های بیشتری برای خوبی کردن و خدمت به هم نوع استفاده کنیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی