مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

غنچه های هلال احمر قم حافظان محیط زیست

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با حضور در بوستان های قم، ضمن آشنایی با طبیعت و گیاهان روز هوای پاک گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با روز هوای پاک، اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم در مهدکودک “ملائک” ضمن برپایی تجمعی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین شعارهایی درباره حفظ هوای پاک به راهپیمایی پرداختند. غنچه های هلال در این تجمع، خاستار محیط زیستی سالم برای زندگی و هوای پاک، جهت حفظ سلامتی تمام اقشار جامعه بخصوص کودکان شدند.

وی تصریح کرد: حفظ محیط زیست و آلودگی پی در پی هوا موجب ایجاد شرایط نامطلوب در جامعه شده است و غنچه های هلال احمر با برپایی این تجمع ضمن اعتراض به وضع آلودگی هوا خواهان هوایی عاری از دودهای بیماری زا و پاک و سالم برای تنفس شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برپایی نمایشگاه کاردستی از مواد بازیافتی توسط کانون غنچه های هلال احمر در مهد سرزمین کودکی استان قم از دیگر برنامه های این روز بود. همچنین غنچه ها با ساخت کاردستی گروهی، بر اهمیت درخت و حفظ طبیعت در ایجاد هوای پاک تاکید کردند.

مصباحی بیان کرد: در روز هوای پاک، با هدف نهادینه سازی فرهنگ حفظ هوای پاک و آشنایی کودکان با مضرات آلودگی هوا، ایستگاه نقاشی با موضوع هوای پاک و نمایش خلاق توسط اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد ملائک ۳ وابسته به بیمارستان حضرت معصومه س اجرا شد. گردش در فضای سبز، و آشنایی عملی با نقش و اهمیت گیاهان در حفظ محیط زیست به روش بازی، از دیگر آموزه های این تجمع نونهالان بود.

این گزارش می افزاید، بزرگداشت شهدای نفتکش سانچی توسط غنچه های هلال در مهدجوانه ها قم و ترسیم نقاشی و قرائت قرآن و هدیه به روح شهیدان خدمت و برگزاری جشن شکرانه نزول باران، از دیگر فعالیت های غنچه ها در روزهای گدشته به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی