مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نشست هم اندیشی اعضای تشکلهای دانش آموزی با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش و کارشناسان هلال استان قم در راستای اجرای برنامه های دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعتی هلال احمر استان قم؛ نشست هم اندیشی اعضای تشکلهای دانش آموزی با حضور جناب آقای حمزه ای معاونت پرورشی آموزش و پرورش با هدف اجرای برنامه های فرهنگی در دهه فجر برگزار شد.

در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر با مشارکت در فعالیت های متنوعی این ایام را گرامی می دارند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضای تشکل ها طرح ها و نظرات خود را برای اجرای در مناسبت های دهه فجر اعلام کردند و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی