مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: مراسم میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار با فعالیت های متنوع در کانون های غنچه های هلال احمر، کانون های دانش آموزی و دانشجویی و تکریم پرستاران همراه بود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در سالروز میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) غنچه های کانون هلال احمر ضمن برپایی مراسم جشن روز پرستار را گرامی داشتند.

وی تصریح کرد: به مناسبت این عید میلاد و تقارن آن با روز پرستار غنچه های هلال احمر در مهدکودک های ملائک۱.۲.۳ ضمن برگزاری جشن به دیدار پرستاران رفته و این روز را به آنان تبریک گفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: همچنین غنچه ها در مهدکودک جوانه ها و شکوفه های بهار (جامعه الزهرا) ضمن مولودی خوانی و اجرای نمایش این روز را گرامی داشتند.

مصباحی بیان کرد: در کانون های دانش آموزی قم نیز به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار آموزش کمکهای اولیه در مدارس برگزار شد.

وی توضیح داد: آموزش کمکهای اولیه در کانون دانش آموزی هلال احمر با عنوان “امدادگران امروز، پرستاران فردا” با هدف ترغیب و تشویق دانش آموزان به آموختن مباحث امدادی برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ابراز کرد: با توجه به فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، دانشجویان کانون دانشجویی هلال احمر استان قم با همکاری مرکز بهزیستی (بهشت کوچک) جشنی را در این مرکز برای معلولین برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری کمیته بشردوستی این کانون انجام شد، خاطرنشان کرد: در این بازدید به پاس زحمات پرستاران، با تقدیم شاخه گل از سوی اعضای کانون دانشجویی به پرستاران این مرکز بهزیستی از کادر پرتلاش بهشت کوچک تقدیرشد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی