مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



با هدف رفع نواقص و سنجش میزان آمادگی جوانان، و دریافت پیشنهادات و طرح های جدید جلسه هم اندیشی سرتیم های فعال و نیروهای ستادی طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هم اندیشی طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی با حضور کارشناسان اجرایی و جمعی از اعضای شوراهای اجرایی کانون ها و شورای مجامع در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

این جلسه با هدف استفاده بهینه از تمام امکانات و بهره مندی از تجارب و پتانسیل نیروهای توانمند مجری طرح ملی ایمنی و سلامت و ارائه طرح ها و بررسی برنامه های جدید برگزار شد.

در این جلسه که معاون امور جوانان نیز حضور داشت، نواقص و مشکلات سال گذشته مطرح و در ادامه راهکارهای مناسب و طرح های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست که همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد از سمیه محمدنژاد دبیر مجمع کانون دانشجویی استانقم به عنوان پرستار بشردوست توسط معاون امور جوانان تقدیر شد.

گفتنی است، طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی همه ساله در روزهای پایانی سال آغاز و تا نیمه فروردین سال نو توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر در تمام استان ها به اجرا در می آید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی