مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


نشست توجیهی آموزشی سرگروه های طرح ملی پیمان در مرحله دوم کشوری در اتاق جلسات مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با توجه به برگزاری مرحله دوم طرح ملی پیمان در کشور، جلسه توجیهی آموزشی سرگروه ها در استان قم با حضور معاون امور جوانان برگزار شد که در این جلسه گزارشی از روند اجرای طرح در مرحله اول که سرگروه های این استان به انجام رسانده بودند ارائه شد.

در این نشست، پس از توضیحات معاون امور جوانان، هر کدام از سرگروه ها با روند جدید طرح آشنا شدند و مقرر شد کانالی برای اطلاع رسانی اعضای جدید تشکیل شود.

در ادامه از معضلات جدید جامعه و همچنین مشکلات و آسیب های اجتماعی از جمله؛ طلاق، اعتیاد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و راهکارهایی در خصوص پیشگیری از این مشکلات توسط اعضای حاضر در جلسه ارائه شد.

گفتنی است، در پایان این جلسه از سرگروه های مجری طرح پیمان توسط معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اهدای لوح تقدیر شد و سرگروه های منتخب تعهدنامه هایی به منظور ادامه فعالیت گرفته و مقرر شد آموزش های لازم به سرگروه های جدید ارائه شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی