مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



مجمع عمومی بهمن ماه اعضای کانون جوانان قم با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ گردهمایی بهمن ماه اعضای کانون جوانان خواهران قم با حضور حجت الاسلام علامه مهری، حضور پرشور جوانان برگزار شد.

 این گردهمایی با حضور بیش از یکصد و پنجاه نفر از اعضای خواهر در مرکز امور جوانان قم با نشست صمیمانه کارشناس کانون جوانان در زمینه ی فعالیت ها و طرح های آینده جوانان از جمله طرح نوروزی و اردوهای بوم شناسی همراه شد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام علامه مهری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم به تبیین سبک زندگی فاطمی پرداخت، و جوانان به ویژه بانوان را به الگوگیری از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها دعوت کرد.

همچنین طبخ و تهیه آش و فروش آن به نفع نیازمندان و به همراه برگزاری مسابقه فرهنگی انقلاب از دیگر بخش های این گردهمایی بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از منتخبان مسابقات با اهدای هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی