مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

اردوی فرهنگی اعضای کانون جوانان خواهران کانون قم به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش کهک توابع استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این اردو که با هدف گرامیداشت بهار انقلاب و ایجاد روحیه شور و نشاط در اعضای کانون جوانان و با حضور ۴۰ نفر از اعضا برگزار شد، برنامه های متنوعی اجرا شد.

بر اساس این گزارش، در این اردوی یک روزه اعضا ضمن زیارت امامزاده نورعلی در روستای کرمجگان به غبارروبی این زیارتگاه پرداختند.

در ادامه این برنامه مراسم غبارروبی قبور شهدا و زیارت بقاع مطهر امامزادگان زینب خاتون و هاشم از فرزندان موسی بن جعفر (ع) و با حضور رئیس اداره اوقاف کهک برگزار شد.

همچنین اعضای کانون جوانان خواهران قم با حضور رئیس جمعیت هلال احمر در کهک به دیدار با خانواده شهیدان ابرقویی و علیرضا رحیمی کهکی رفتند و ضمن تبریک این ایام و تکریم خانواده های شهدا یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

گفتنی است، در این اردوی فرهنگی و معنوی مضجع امامزادگان با حضور رئیس اداره اوقاف کهک برای غبارروبی و تبرک جویی به روی اعضای کانون جوانان گشوده شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی