مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: هلال احمر همگام با حضور پرشور و گسترده مردم و ضمن برپایی ایستگاه های فرهنگی، آموزشی و امدادی با شعار "فجر همدلی و فجر مهربانی" اقدام به ارائه خدمات در راهپیمایی 22 بهمن کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد گل فشان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به برپایی پایگاه های ویژه توسط جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی سرافرازی و سربلندی ایران در صحنه های مختلف است و جمعیت هلال احمر همواره در خدمت ملت همیشه در صحنه که حضور خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که در این راه جانفشانی کردند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان امسال با شعار “هلال همدلی، هلال مهربانی” و با حضور پر رنگ جوانان، امدادگران و داوطلبانی که در عرصه های مختلف مشارکتی فعال دارند در جمع راهپیمایان روز جشن انقلاب حاضر شد و اقدام به ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی و امدادی کرد.

وی بیان کرد: با حضور فعال و پرنشاط جوانان و داوطلبان، و برپایی ایستگاه های فرهنگی همچون مسابقه نقاشی ویژه کودکان، نقاشی پرچم روی چهره، اهدای اقلام فرهنگی و آموزشی به مردم، برپایی ایستگاه های سلامت و فراخوان عضویت به مردم در مسیر راهپیمایی ارائه خدمت شد.

وی همچنین با اشاره به حضور نیروهای امدادی هلال احمر در جمع راهپیمایان عنوان کرد: امروز جمعیت هلال احمر استان قم با به کارگیری ۱۷ تیم امدادی متشکل از ۵۰ تن از نیروهای نجاتگر پرسنل و داوطلب در موقعیت مختلف به صورت فردی و خودرویی به ارائه خدمات پرداختند.

گل فشان اظهارکرد: در روز ۲۲ بهمن جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمت به شهروندان و مردم قم با به کارگیری ۷ آمبولانس، ۴ خودروی نجات، ۵ موتورسیکلت به ۳۷ نفر خدمات امدادی سرپایی و به بیش از ۶۰۰ تن خدماتی در ایستگاه سلامت شامل سنجش فشار خون و تست قندخون ارائه کرد.

وی گفت: همچنین پوشش امدادی گردهمایی مردمی ۲۲ بهمن در بخش های جعفریه، کهک و دستجرد توسط تیم های امدادی جمعیت هلال احمر از دیگر فعالیت های صورت گرفته به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی