مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




همزمان با سی و نهمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در نشست هم اندیشی مراسم جشنی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این نشست پس از ارائه گزارش در خصوص برنامه های انجام شده و همچنین برگزاری مرحله دوم طرح ملی پیمان گزارشی ارائه شد.

همچنین پس از نظرسنجی در خصوص برگزاری طرح نوروزی و دیگر طرح های معاونت امور جوانان، هر کدام از اعضای کانون دانشجویی با ارائه پیشنهادات خود در روند برگزاری فعالیت ها به تبادل تجربه به اشتراک گذاشتند.

در ادامه این جلسه که با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شد در خصوص برپایی غرفه معاونت امور جوانان در روز ۲۲ بهمن نیز پیشنهاداتی ارائه شد و مقرر شد هرکدام از اعضا که تمایل به همکاری در این طرح دارند، اعلام حضور نمایند.

گفتنی است، در این نشست مراسم جشن به مناسب دهه فجر با حضور اعضای حلقه دوم کانون دانشجویی نیز برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی