مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از اعلام نتایج ارزیابی دومین مرحله از اجرای طرح "پای درس ماه" و کسب پیاپی رتبه عالی معاونت امور جوانان هلال احمر قم در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با بیان اینکه در اجرای این طرح آموزشی استان قم حایز رتبه عالی شد، اظهار کرد: با توجه به ارسال گزارش و ارزیابی انجام شده توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم موفق به کسب رتبه عالی در اجرای "طرح پای درس ماه" شده است.

محمد مصباحی هدف از برگزاری این طرح را آشنایی مربیان کانون‌های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: در همین راستا به کارگیری صحیح مهارت‌های امدادی و بشردوستانه در سطح کانون‌ها، با اجرای طرح پای درس ماه محقق شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم بیان کرد: در ارزیابی عملکرد استان ها در این برنامه، گزارشات دریافتی و خبرهای درج شده مورد بررسی قرار گرفت و در میان استان ها که با کسب امتیاز از ارسال به موقع گزارش، پوشش خبری اجرای طرح، کیفیت تصاویر و… مورد بررسی قرار گرفتند، استان قم رتبه عالی را کسب کرد.

گفتنی است، این طرح به منظور آشنا سازی مدیران مدارس دارای کانون های دانش آموزی هلال احمر و کانون غنچه های هلال با تاریخچه اصول و اهداف ارزشمند جمعیت هلال احمر، ساختار کانونی سازمان جوانان، طرح ملی دادرس و همچنین به کارگیری صحیح مهارت های امدادی در سراسر کشور برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی