مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


با آغاز ترم جدید، فعالیت های کانون دانشجویی در سطح دانشگاه ها، با جلسه ای جهت معرفی کانون دانشجویی و همچنین هم اندیشی اعضا در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه که ویژه اعضای فعال و علاقه مند کانون دانشجویی برگزار شد، کارشناس کانون دانشجویی پس از معرفی فعالیت های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، در خصوص چگونگی پیدایش نهضت صلیب سرخ و هلال احمر و همچنین معرفی کانون دانشجویی و ساختار این کانون، اهداف جمعیت هلال احمر و همچنین انتخابات مجمع استانی و دانشگاهی به ارائه گزارش پرداخت.

در ادامه جلسه در خصوص آشنایی با اصول داوطلبی مطالبی ارائه شد. همچنین دبیر مجمع استانی درباره چگونگی فعالیت اعضای جدید و به نحوه عضویت در سامانه جامع عضویت جوانان هلال احمر تاکید کرد.

بر اساس این گزارش؛ در ادامه نایب دبیر مجمع استانی کانون دانشجویی قم به برگزاری برنامه های بشردوستانه در این ترم  تاکید کرد و مسئول کمیته فرهنگی مذهبی، گزارشی از فعالیت های این کمیته از قبیل برگزاری هیئت های مذهبی و همایش های فرهنگی ارائه کرد. و مسئول کمیته امداد کانون دانشجویی از برگزاری مسابقات رفاقت مهر و آمادگی اعضای جدید مطالبی ارائه داد و مسئول کمیته توان افزایی صحبت های تکمیلی را بازگو کرد.

در پایان جلسه پس از گزارشی در خصوص کمیته کارگروهی کانون دانشجویی از جمله؛ برگزاری کارگاه مستند سازی،HSE و همچنین دیگر کارگاه های آموزشی، اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را مطرح کرده و در خصوص پیشنهاد هرکدام از اعضا گفتگو شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی