مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی مهدکودک های فعال قم با حضور غنچه های هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با هماهنگی و همکاری مربیان مهدکودک های ملائک ۱،۲ و ۳ و مهدکودک پارسی اقدام به برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی و تفریحی درون استانی کردند.

بر اساس این گزارش، این اردوهای یک روزه، با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین اعضای کانون های غنچه های هلال احمر استان قم و آشنایی کودکان با فریضه عبادی نماز جماعت و بازی های گروهی در قالب سرگرمی و آموزش برگزار شد.

گردش علمی در شهر بازی و اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی و برگزاری مسابقات و بازی های ورزشی و نقاشی به همراه ساخت تسبیح و مهر با گل سفالگری از برنامه های مفرح این اردوها برای غنچه های هلال احمر به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی