مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و "بنشانیم نهال" جمعی از اعضای کانون های هلال احمر استان قم با کاشت نهال در مراسم های ویژه روز درختکاری شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای طرح ملی نهضت سبز و امسال طرح “بنشانیم نهال” ویژه اعضای کانون های غنچه های هلال احمر در مهدکودک ها اجرایی شد؛ اظهار داشت: در این راستا اعضای کانون جوانان، دانشجویی و غنچه ها هلال احمر قم در روز درختکاری اقدام به کاشت نهال کردند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی هلال احمر در اجرای طرح هایی که برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اجرا می شود گفت: ما با کاشت نهال و آموزش در این زمینه به حمایت عملی از این تلاش انسانی در حفظ طبیعت می پردازیم.

مصباحی بیان کرد: در آغاز هفته درختکاری جمعی از اعضای کانون جوانان با حضور در برنامه درختکاری کاشت نهال انتظار همراه با جمعی از مسولان ضمن غرس چندین اصله درخت در طرح نهضت سبز مشارکت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: این برنامه با هدف ایجاد حلقه سبز با کاشت درخت و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در مسجد مقدس جمکران با حضور اعضای کانون غنچه های هلال احمر از مهدهای ملائک ۱، مهد شایان، سرزمین کودکی و ملائک ۳اجرا شد.

مصباحی با بیان اینکه کاشت نهال به یاد شهدا در شهر کهک و غرس نهال صلح توسط غنچه ها از دیگر فعالیت های روز درختکاری در قم بود، گفت: همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی، ویژه برنامه های بشردوستانه طرح ملی نهضت سبز با حضور اعضای کانون های دانشجویی در سراسر استان اجرایی شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی