مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



نشست هماهنگی و هم اندیشی برگزاری کارگاههای فرزندپروری و پیشگیری از اعتیاد در مدارس شبانه روزی و کم برخودار با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نشست همفکری معاون و کارشناس امور جوانان هلال احمر قم با مسولان آموزش و پرورش برگزار شد.

 جلسه با آموزش و پرورش در خصوص برگزاری کارگاههای فرزند پروری و همچنین در زمینه پیشگیری در مناطق حاشیه نشین بر اساس تفاهم نامه ای ۳ جانبه  بین وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر برگزار شد.

در این نشست بر اساس بند۷ مذکور در خصوص برگزاری کارگاههای پیشگیری از اعتیاد در خوابگاههای شبانه روزی دانش آموزی رایزنی صورت گرفت. و در ادامه جلسه در خصوص بند یک دو جانبه فی ما بین وزارت کشور و هلال احمر برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان با رویکرد کاهش آسیبهای اجتماعی تصمیم گیری و ارائه راهکار ارائه شد.

در نهایت برگزاری ۶ کارگاه ۴ ساعته در راستای پیشگیری و ۱۰ کارگاه ۲ ساعته ویژه آموزش های  فرزندپروری در سطح استان و شهر کهک و خلجستان از مصوبه های این نشست هم اندیشی بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی