مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، از برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با حضور بالغ بر ۱۵۰ نفر دختر و پسر در مرکز امور جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برگزاری دو دوره کارگاه های آموزشی و توجیهی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و طرح بهرفت در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی با هدف آماده سازی اعضای مجری طرح ملی، و خدمت رسانی مطلوب به مردم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره ی آموزشی که با حضور ۱۵۰ نفر از اعضای فعال جوان برگزار شد، اعضا در کارگاه طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)با هدف حساس سازی مردم نسبت به قوانین راهنمایی رانندگی و مراقبت و حفظ ایمنی در سفر، همچنین کارگاه های آداب و رفتار اجتماعی، فن بیان و مهارت های کلامی و کارگاه آموزشی آشنایی با خدمات داوطلبانه شرکت کردند.

وی با تشریح مباحث مورد آموزش در این طرح ابراز کرد: معرفی طرح بهرفت، ارائه ۷ بند برنامه های دستورالعمل، قم شناسی، کمپین نه به تصادفات جاده ای، کارگروهی و خدمات داوطلبانه و نحوه رفتار و آداب و رسوم با مسافرین و زائرین از جمله آموزش های ارائه شده در کارگاه های آموزشی و توجیهی بود.

مصباحی افزود: در این طرح، امسال جوانان هلال احمر با همکاری با اوقاف، اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری و نیروی انتظامی در محدوده شهر، اطراف حرم، مسجد مقدس جمکران و مبادی ورودی و خروجی شهر و بخش های استان اقدام به ارائه خدمات می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه روزانه ۶۵ نفر روز عضو جوان به همراه ۵ نفر از همکاران ارائه‌ی خدمات می دهند. بیان کرد: در اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ۲۲ پست ثابت و ۴ سیار و ۴ پروژه سحاب در تمام استان (شهر و بخش ها) در مجموع ۳۰ اکیپ آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

گفتنی است، هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از اواخر اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده توسط اعضای سازمان جوانان در سراسر کشور اجرا می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی