مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




اردوی نشاط و امید طرح ملی ایران مرز پرگهر با محورهای فرهنگی و آشنایی با دستاوردهای ملی و صنایع پیشرفته با حضور سرتیم های طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قم در استان همدان برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اجرای اردوهای فرهنگی و گردشگری نشاط و امید با حضور سرتیم های فعال طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۹۷ اظهار کرد: این اردوها به مدت ۴ روز در دو گروه مجزا با حضور اعضای خواهر و برادر در شهر همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری اردوهای گردشگری نشاط و امید، آشنایی با دستاوردهای ملی است، افزود: بازدید از صنایع پیشرفته و آشنایی جوانان با فعالیت های کارآفرینی از دیگر از اهداف این اردوها به شمار می رود.

مصباحی بیان کرد: در این راستا ۶۰ نفر از سرتیم های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۹۷ استان با حضور در استان همدان از مناطق تفریحی و فرهنگی این شهر و همچنین کارخانه صنایع غذایی سحر بازدید کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این اردو جهت آشنایی هر چه بیشتر جوانان با مشاهیر و علمای کشور، از آرامگاه بو علی سینا، پزشک و مشهورترین و تاثیرگذارترین فیلسوف و دانشمند ایران، و آرامگاه بابا طاهر، عارف و شاعر ایرانی تبار، و آثار تاریخی و تفریحی و دیدنی شهر همدان همچون باغ موزه دفاع مقدس، غار علیصدر و گنجنامه و تله کابین بازدید کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی