مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



بر اساس مصوبات تفاهم نامه های سازمان جوانان، کارگاههای مهارتهای خود مراقبتی و مهارت های پایه تاب آوری در مدارس شبانه روزی شهرهای کهک و قاهان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی این کارگاه ها در راستای بند هفتم تفاهم نامه مشترک وزارت کشور، جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش با هدف پیشگیری از اعتیاد و کاهش ۀسیب های اجتماعی در دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، هم افزایی ظرفیت ها به منظور توانمندسازی دانش آموزان برای مواجهه موثر با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، افزایش نرخ پوشش برنامه ها و فعالیت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف این کارگاه ها است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در قالب تفاهم نامه یاد شده این سه دستگاه، کارگاه های آموزش پیشگیری از وقوع جرایم مواد مخدر و کاهش خشونت و کارگاه های سبک فرزندپروری و مهارت های زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد والدین در مدارس برگزار می شوند.

مصباحی بیان کرد: این کارگاه ها امروز در ۲ مدرسه شبانه روزی شهرهای کهک و قاهان از توابع استان قم با مشارکت پرشور دانش آموزان برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی