مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم گفت: مهم ترین سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است از این رو هر یک از اعضای داوطلب باید امین مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری در جمع همیاران جوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر استان قم به مناسبت آغاز طرح نوروزی با توصیه هایی در خصوص نحوه برخورد با مسافران و زائران کریمه اهل بیت(ع) عنوان کرد: ام القرای جهان اسلام و پایگاه تشیع است و مردم در این شهر دارای باور و اعتقادات دینی عمیقی هستند و انتظار زیادی از این شهر وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری افزود: داوطلبان هلال احمر وقتی در قم فعالیت می کنند باید به نحوی رفتار نمایند که شان و منزلت و جایگاه قم را نشان دهند.

وی تصریح کرد: به ویژه بانوان در قم پایبندی ویژه ای به حجاب و عفاف دارند و انتظار می رود دختران و زنان حرمت این شهر و بارگاه کریمه اهل بیت(ع) را نگاه دارند و در رعایت حجاب و عفاف بهتر از سایر شهرها باشیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم اظهار داشت: بانوانی که در هلال احمر فعالند تلاش فزاینده ای در مسیر خدمت به بشریت انجام می دهند و چه زیباست که خدمت بانوان همراه با اخلاص و تقوا و عفاف و حفظ کرامت باشد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی کاری را برای خدا انجام می دهیم علاوه بر خدمت به مردم از پاداش والایی برخوردار می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی های مهم در خدمت رسانی به هم نوع و مردم در جمعیت هلال احمر، برخورد نیک است اگر انسانی سخت دل و ترشروی باشد مردم از کنار او پراکنده می شوند و نمی توان در جمعیت با این اخلاق و منش به خدمت پرداخت.

وی تاکید کرد: داوطلب در هلال احمر باید با سختی شیوا با مردم برخورد کنند و با رفتار خوب بر زخم افراد مرهم بگذارند در این زمینه با سلام گرم و خالصانه که نام خداست می توان سلامتی و احترام را اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم افزود: اگر قرار است توصیه ای و یا فعالیت فرهنگی داشته باشیم با زبانی خوش همراه باشد تا مردم پذیرای آن باشند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی عمدتا در مبادی ورودی شهر قم مستقر هستند و به عنوان نماینده مردم شهر به خدمت می پردازند و هنگامی که برخورد نازیبایی داشته باشیم دیدگاه زائران و مسافران را نسبت به شهر و مردم اش تحت شعاع قرار می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری اذعان داشت: هیچ گاه نباید در خدمت رسانی و تحقق رسالت خود از ظاهر مردم قضاوت کنیم بلکه باید به همه احترام بگذاریم به گفته امام علی(ع) در نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر انسان ها یا هم کیش یا هم نوع ما هستند و باید به همه خدمت کرد.

وی بیان کرد: مهم ترین سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است از این رو هر یک از داوطلبان باید امین مردم و از زبانی شیوا برای جذب برخوردار باشند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد:خدمت گذاری به بندگان کاری ارزشمند است با اخلاق و منش نیک این رسالت را تحقق بخشیم.

وی در پایان تصریح کرد: امید است سالی با برکت همراه با امید و نشاط و موفقیت به همراه سربلندی مسلمین داشته باشیم.

گفتنی است؛ آخرین نشست توجیهی آموزشی اعضای تیمهای مجری طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با حضور تمام همیاران این طرح در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی