مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

پایگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت قم توسط دبیران مجامع جوانان و دانشجویی در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم،معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از ارزیابی از پایگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی توسط کارشناسان و دبیران مجامع استانی در قالب ارزیابان جوان خبر داد.

محمد مصباحی با اشاره به حضور ارزیابان در پست های طرح ملی ایمنی و سلامت قم اظهار کرد: در ارزیابی پست‌های هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که از روزهای نخست اجرای طرح آغاز شده است، ارزیابان به صورت محسوس و نامحسوس به بررسی وضعیت اجرای طرح در استان پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: این ارزیابی در چندین مرحله توسط مسئولین ستادی استان صورت می گیرد و تا پایان اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این ارزیابی‌ها از تمام پایگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورزی انجام می شود و در آن نقایص و مشکلات احتمالی بررسی و طبق گزارش‌های دریافتی دستور رفع ارائه می‌شود.

پیمانی در حمایت از زندگی سالم

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم با بیان اینکه در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برپایی ایستگاه‌های خدمت‌رسانی در قالب طرح ملی پیمان است، گفت: پیش‌ از این، طرح پیمان با موضوع پیشگیری مؤثر از اعتیاد در جهت نشاط اجتماعی، در سطح کشور به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ جامعه افزایش آسیب های اجتماعی است تصریح کرد: اجرای این طرح که باهدف آگاه‌سازی مردم از خطرات آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و ایدز است.

مصباحی گفت: این طرح با همکاری نهادها مرتبط و توسط جوانان و مربیان آموزش دیده هلال احمر در پست های نوروزی در حال اجرا است و با استقبال خوب مردم و مسافران روبرو شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم با اشاره به برخورداری از نیروهای جوان و مربیان آموزش‌دیده در این طرح بیان کرد: این مربیان با حضور در پایگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت ضمن ارائه مشاوره به توزیع بروشورهای بهداشتی و سلامتی در زمینهٔ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند.

وی افزود: در این طرح جوانان با بهره گیری از روش های متنوع از جمله توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی، گفتگو و مشاوره چهره به چهره و همچنین بازی آموزشی مارپله در اقدام به اجرای طرحی با عنوان پیمان در حمایت از زندگی سالم می کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی