مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم از ادامه فعالیت گسترده جوانان در ایام نوروز خبر داد و با حضور در جلسه ستاد تسهیلات مسافران در قم اقدامات جوانان هلال احمر را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی، معاون امور جوانان هلال احمر استان قم با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: تا کنون ۱۴۲۷۵۱ نفر به پست های طرح ملی ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر مراجعه داشته اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات راهنمایی و هدایت مسافرین در اکیپ های هلال احمر مستقر در سطح استان، افزود: در مجموع ۸۷۰۰۰ نقشه، بروشور و محصولات فرهنگی بین مراجعین توزیع گردیده است.

معاون امور جوانان هلال احمر همچنین به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هلال احمر اشاره کرد و ادامه داد: در کمپین «نه به تصادفات جاده ای» ۹۵۸ نفر حضور پیدا کردند و ۳۱۹ نفر در این مدت به خیمه های نماز مراجعه داشته اند.

مصباحی بیان کرد: برنامه مستندسازی از فعالیت های جوانان برگزار شد. همچنین غرفه دوستدار کودک با حضور غنچه های هلال مورد استقبال مردم و مسافران بویژه کودکان قرار گرفت.

وی افزود: اجرای طرح پیمان و ایستگاه سلامت با ارائه خدماتی همچون مشاوره در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سنجش فشار خون بر قوت خود باقی است. و تیم های سحاب و سیار نیز در مکان ها پرتردد استان آماده خدمت رسانی و معرفی کمپین نه به تصادفات هستند.

معاون امور جوانان هلال احمر تصریح کرد: برپایی نماز جماعت و خیمه های پاسخگویی به مسایل شرعی نیز مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان قم همزمان با سراسر کشور تا پاین تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی