مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در آستانه بهار و روزهای پایانی سال معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم همچون سال های گذشته فعالیت های خود را در هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با مشارکت۱۵۰ عضو جوان آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: روز نخست اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با برپایی پست ها در مرکز استان و شعبه جعفریه همراه بود.

وی تصریح کرد: با توزیع بروشورهای آموزشی، تست فشار خون و ارائه اطلاعات پیشگیرانه در خصوص اعتیاد و ایدز و حمایت از محیط زیست، برپایی خیمه های نماز، غرفه پاسخگویی به مسایل شرعی، فضای دوستدار کودک و همچنین اجرا ی جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی و کمپین انسان دوستانه ” نه به تصادفات جاده ای” در پست های ثابت و سیار قم با جدیت جوانان پر تلاش استان پیگیری می شود.

استقبال مسولان مردم قم از پویش مردمی “نه به تصادفات جاده ای”

مصباحی گفت: در روزهای نخست اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قم، جمع زیادی از مسولان استانی با امضای میثاقنامه و تهیه پوستر اختصاصی به جمع حامیان این پویش بشردوستانه پیوستند.

وی افزود: استاندار قم، مدیرعامل جمعیت، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، سخنگوی شورای شهر، مدیرکل بحران استان قم از اعضای عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان به همراه معاونان امداد و نجات، آموزش و پژوهش و بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر قم به همراه جمعی از پرسنل، مردم و مسافران با امضای میثاق نامه به کمپین نه تصادفات جاده ای پیوستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: در این بین با ابتکار کانال بزرگ تلگرامی خبر فوری قم در راستای افزایش آگاهی مردم و دعوت عمومی به این حرکت زندگی بخش اقدام به انتشار پوستر اختصاصی طرح در فضاهای مجازی کرد و سایر مردم را به این پویش دعوت کرد.

بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم از پست عوارضی قم _ کاشان

سیدمصطفی علامه مهری با حضور در پایگاه هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی  عوارضی قم _ کاشان ضمن خداقوت به جوانان با امضای میثاقنامه پویش نه به تصادفات جاده ای به این کمپین بشردوستانه پیوست.

گفتنی است، جوانان هلال احمر استان قم در ایام نوروز با حضور در ۳۰ پایگاه ثابت و سیار در مبادی ورودی شهر و جاده های استان ضمن ارائه خدمات متنوع فرهنگی با اجرای طرح ملی کمپین “نه به تصادفات جاده ای” همزمان با سراسر کشور در شهرهای قم، کهک، جعفریه، دستجرد و سلفچگان با هدف ایمنی و سلامت مسافران، با شعار بهرفت “تلاش برای بهبود رفتارهای ترافیکی” به زائرین و مسافران استان قم ارائه خدمت می کند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی