مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با پانزدهمین روز از خدمت رسانی جوانان هلال احمر در هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، همیاران جوان با حضور در پایگاه های اجرای طرح ملی و بوستان های قم اقدام به ارائه خدمات متنوع به مردم و مسافران کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره اینکه جوانان هلال احمر در روز طبیعت با رویکرد حفظ محیط زیست و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی میزبان مردم بودند، اظهار کرد: همیاران جوان طبیعت، با برپایی چادر در بوستان ها و ارائه خدمات متنوع از جمله توزیع بروشورهای، دوستی با طبیعت حاوی نکات زیست محیطی و سفر، همچنین آموزش در آگاه سازی مردم نسبت حمایت از سرسبزی و طراوت طبیعت کوشیدند.

وی با اشاره به گشت زنی تیم های سحاب و سیار و جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر در اماکن پر تردد و توزیع کیسه های زباله خشک و تر تصریح کرد: این طرح فرهنگی با هدف حساس سازی مردم نسبت به تفکیک زباله ها و بازیافت آن، همچنین پاسداشت روز طبیعت اجرا شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: تیم های پروژه سحاب با گشت زنی در خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ضمن ارائه خدمات فرهنگی و امدادی مردم را تشویق به پیوستن به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای کردند.

مصباحی با اشاره به استقبال مردم و به ویژه کودکان از اجرای برنامه های فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی از طبیعت گفت: اجرای مسابقات ورزشی؛ ️نقاشی چهره ویژه کودکان از دیگر فعالیت های جوانان در روز طبیعت به شمار می رود.

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی و معنوی هلال احمر در روز ۱۳ فروردین که امسال مصادف با سالروز شهادت حضرت زینب (س) گفت: ایجاد فضای مناسب و تجهیز آن به جهت ادای فرایض دینی پاسخگویی به مسایل شرعی و اقامه باشکوه نماز ظهر و عصر با حضور پر شور مردم از دیگر فعالیت های جوانان در روز طبیعت بود.

مصباحی بیان کرد: ️پاکسازی محیط زیست توسط همیاران و غنچه ها در بوستان بنیادی قم از دیگر فعالیت ها در روز پایانی اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه سلامت و سنجش فشار خون و معرفی و ارائه نکات پیگشیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی و محتواهای بهرفتی با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی از دیگر برنامه هایی بود که در روز طبیعت مورد استقبال عموم قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی