مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

بیش از 2600 تن از مردم و مسئولان استان قم همصدا با جوانان هلال احمر سراسر کشور به تصادفات جاده ای “نه” گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ کمپین “نه به تصادفات جاده ای” که ابتکاری از سوی سازمان جوانان هلال احمر برای کاهش تصادفات نوروزی است در قم از سوی مسولان و مردم استان مورد استقبال قرار گرفته است. و تا کنون بیش از ۲۶۰۰ نفر با امضای میثاقنامه در راستای شعار این طرح که “تلاش برای بهبود رفتارهای ترافیکی است” گام برداشته اند.

در روزهای پایانی هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، “امیر مهدی زاده” قهرمان ملی کاراته و عضو سازمان جوانان هلال احمر نیز با حضور در پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان قم به کمپین ملی نه به تصادفات پیوست.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز مهدی صادقی، استاندار، سیار، فرماندار قم، جمعی از مسولان استان و اعضای هیت مدیره هلال احمر قم همگام با جوانان هلال احمر در سراسر کشور با امضای میثاق نامه به کمپین “نه به تصادفات جاده ای” پیوستند.

این کمپین ملی در قم همچون سراسر کشور با همراهی هنرمندان و ورزشکاران ملی روبرو شده که در این میان می توان به نام امیر مهدی زاده قهرمان ملی کاراته جهان، عضو سازمان جوانان در قم اشاره کرد، که وی با حضور در پست ستادی مرکز امور جوانان با امضای میثاق نامه به جمع حامیان این پویش مردمی ملحق شد.

خدمات جمعیت هلال احمر به زائران کریمه اهل بیت(ع) بی نظیر و ارزشمند است

معاون اجرایی آستان کریمه اهل‌بیت(س) گفت: خدمات گسترده تیم های جمعیت هلال احمر به زائران کریمه اهل بیت(ع) بی نظیر و ارزشمند است.

هادی محمودنژاد در بازدید از پایگاه طرح های ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر در عوارضی قم_ کاشان و ستاد تسهیلات زائران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری ( EOC ) جمعیت هلال احمر استان قم با تقدیر از تلاش تیم هلال احمر و تبریک سال جدید عنوان کرد: نوروز فرصتی را برای حضور زائران در قم فراهم ساخت و در این میان شاهد خدمات ارزنده ای از سوی جمعیت هلال احمر ویژه زائران و مجاوران بوده ایم.

معاون اجرایی آستان کریمه اهل‌بیت(س) افزود: خدمات گسترده تیم های جمعیت هلال احمر به زائران کریمه اهل بیت(ع) بی نظیر و ارزشمند است و ما قدردان این خدمات خالصانه هستیم.

وی تصریح کرد: خدمات گسترده جمعیت هلال احمر در رویدادهای مختلف و ایام سال بر کسی پوشیده نیست و این عزیزان همواره در صحنه های مختلف حضوری موثر دارند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب و خدمت رسان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در کنار خانواده نبودند و در طول ایام خدمات شایانی به زائران داشتند و این کاری با ارزش است.

محمودنژاد بیان کرد: آن ها با نوع خدمات خود توقع ها را بالا برده اند امیدواریم فعالیت های خداپسندانه و خیرخواهانه آن ها مستدام باشد و هر سال افزایش یابد.

وی گفت: در جوار بارگاه حضرت معصومه(س) برای نیروی خدوم هلال احمر آروزی توفیق داریم و امیدواریم خود و خانواده شان بیمه کریمه اهل بیت(ع) باشند.

گفتنی است، معاون اجرایی آستان کریمه اهل‌بیت(س) پس از بازدید از پایگاه طرح های ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر در عوارضی قم_ کاشان با امضای میثاقنامه به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی