مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیران حرم کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز از پایگاه طرح های ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر در عوارضی قم_ کاشان بازدید کردند و عملکرد نوروزی جمعیت هلال احمراستان قم را مورد تقدیر قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جمعی از مدیران و معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز از عملکرد نوروزی دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان استان قم بازدید و با اهدا هدایایی از مسؤولان این مجموعه‌ها تقدیر کردند.

هادی محمودنژاد معاون اجرایی و محمدجوان معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان کریمه اهل‌بیت(س) از پایگاه طرح های ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر در عوارضی قم_ کاشان بازدید کردند و با امضای میثاقنامه به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند.

این خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ادامه با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری ( EOC ) جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه نیروهای جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی در کنار خانواده بزرگ ملت ایران حضور داشتند از زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر در راستای خدمت‌رسانی به زائران کریمه اهل‌بیت(س) تقدیر کردند.

گفتنی است، افراد فعال در‌ پایگاه‌های طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، و مسافران مراجعه کننده به این پست ها در استان قم بر پرچم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بوسه زده و متبرک شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی