مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب
تا کنون حدود یک صدهزار زائر و مسافر نوروزی از خدمات امدادی، ایمنی و فرهنگی پایگاه‌های هلال احمر قم استفاده کرده اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ دکتر گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: این خدمات از ۲۵ اسفند در ۴۹پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات ارائه شده است که تا‍ پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بهرامی معاون امداد و نجات هلال احمر قم هم گفت: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بالغ بر یک هزار و ششصد نفر از خدمات اولیه درمانی پایگاه های نوروزی هلال احمر بهره مند شدند.

بهرامی افزود: در این مدت اکیب های امداد و نجات هلال احمر ۳۶حادثه جاده ای را‍ پوشش داده و به دهها نفر امدادرسانی کرده اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر قم با اشاره به افزایش سفرها و حضور مردم در تفرجگاه ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی گفت: با هماهنگی با دیگر دستکاه های مسئول تمهیدات لازم اندیشیده شده و آمادگی ارائه خدمات وجود دارد.

مصباحی معاون امور جوانان هلال احمر هم خدمات ارایه شده را به حدود یک صدهزار زائر و مسافر نوروزی شامل راهنمایی مسافران، توزیع نقشه راهنما و محصولات فرهنگی، خدمات مشاورهی بیشگیری از آسیب های اجتماعی، سنجش سلامت و توصیه های بهداشتی، مسابقات و برنامه های فرهنگی برای کودکان باسخ به مسایل شرعی و بربایی خیمه های نماز و اقامه نماز جماعت اعلام کرد.

مصباحی پویش ملی نه به تصادفات را هم از جمله طرح های نوروزی هلال احمر بیان کرد و گفت: رانندگان با پیوستن به این طرح متعهد می شوند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت خود و خانواده و دیگران باشند.
مصباحی افزود: تا به حال بیش از هشتصد راننده به این پویش پیوسته اند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی