مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم با همکاری اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش دوره های آموزشی مهارت های زندگی را با موضوع مهارت های فرزندپروی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی و سبک فرزندپروی ویژه والدین در مدارس در مناطق کم برخوردار قم خبر داد و اظهار کرد: این دوره های آموزشی با همکاری اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده ها در مقابله با آسیب های اجتماعی و آماده سازی برای تربیت فرزندان تصریح کرد: در این دوره آموزشی مهارتهای زندگی، کارگاه های مهارت های فرزندپروری در آموزشگاه های آموزش و پرورش حاشیه شهر و مناطق آسیب پذیر برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در این ۵ دوره کارگاه آموزشی ویژه والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی و دوم آموزشگاه پروین اعتصامی در دو روز برگزار شد و در این کارگاه ها، شرکت کنندگاه، مهارت های زندگی، ارتباط موثر، محافظت و خطر از مواد و… را فرا گرفتند.

مصباحی با بیان اینکه سهمیه استان قم ۱۰ کارگاه اموزشی است عنوان کرد: دوره ی آموزشی “فرزند پروری” با انتخاب آموزشگاه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان صورت می گیرد و بخش دوم طرح یعنی ۵ کارگاه دیگر در فروردین ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی