مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه کمیته استانی اجرای ششمین مرحله استانی المپیاد اماده با حضور کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه و شهرستانی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه کمیته ششمین مرحله استانی المپیاد استانی، با حضور معاون امور جوانان هلال احمر، رئیس سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش و کارشناسان مسئول ناحیه و شهرستانهای استان قم تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه نقاط ضعف و قوت مرحله شهرستانی المپیاد آماده برسی شد و در ادامه به برگزاری هرچه بهتر مرحله استانی تاکید شد.

همچنین در ادامه این نشست، نکات و موارد آموزشی در مرحله استانی مورد بررسی قرار گرفت، که طی آن مقرر شد در دو روز و به مدت ۲۴ ساعت دوره آموزشی به صورت تکمیلی در زمان و مکان مورد تایید، دانش آموزان مشارکت کننده در ششمین دوره ی طرح ملی دادرس آموزش های لازم را فرا گرفته و بار یشرکت در مسابقات آماده شوند.

گفتنی است، زمان برگزاری المپیاد آماده در این جلسه مشخص و به کارشناسان ناحیه و شهرستان استان قم ابلاغ شد، تا مراحل آماده سازی دادرسان جهت حضور در آزمون فراهم شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی