مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

با حضور معاون امور جوانان هلال احمر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی و دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر نشست مشترک با موضوع کارآفرینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ جلسه مشترک معاون امور جوانان هلال احمر با حضور معاون اجتماعی نیروی انتظامی و دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مشترک در خصوص مباحث کارآفرینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه جوانان و دانشجویان گفتگو شد.

در این جلسه ضمن تبادل نظر، راهکارها و نحوه همکاری در راستای آموزش در حوزه کارآفرینی و پیگشیری از آسیب های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی