مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دوره آموزشی مهارتهای زندگی، کارگاه های مهارت های فرزندپروری در آموزشگاه های آموزش و پرورش حاشیه شهر و مناطق آسیب پذیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛محمد مصباحی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های فرزند پروی اظهار کرد: در عصر حاضر دانش فرزندپروری والدین نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی با اشاره به علت نیاز و گسترش دوره‌های فرزندپروری در کشور، تصریح کرد:‌ این دوره با رویکردها و سرفصل های مختلف و توسط اساتید ارائه شده اند و تلاش شده است که روح حاکم بر این کارگاههای آموزشی؛ پاسخ به برخی از مهم ترین دغدغه های والدین در ارتباط با تربیت فرزندان شان باشد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تاکید کرد: والدین و خانواده ها می توانند با آموزش و فراگیری نحوه صحیح تربیت فرزند و درک پویایی های زندگی، به شادابی و سلامت هر چه بیشتر کانون گرم خانواده بیافزایند.

مصباحی از برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی و سبک فرزندپروی ویژه والدین در مدارس در مناطق کم برخوردار قم در ۵ دوره خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با همکاری اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی