مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ششمین دوره المپیاد آماده استانی طرح دادرس در 110 مدرسه قم و توابع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اجرای مرحله استانی دوره مسابقات استانی المپیاد آماده طرح ملی دادرس در قم گفت: ششمین مرحله این مسابقات همچون سال‌های گذشته در ۱۱۰ مدرسه قم و شهرهای جعفریه، دستجرد و کهک اجرا شد.

محمد مصباحی بیان کرد: با اجرای طرح ملی دادرس و برگزاری المپیاد آماده ضمن آموزش‌ مهارت های امدادی و بشردوستانه به دانش آموزان که با هدف ایمن سازی جامعه در هنگام وقوع بلایا و حوادث برگزار می شود. علاوه بر پوشش کل مدارس استان، این آموزه ها در خانواده‌ها فراگیر می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان در ۸ آیتم ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان و بانداژ و آتل بندی، پناهگیری و تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، چادر زنی، اطفاء حریق و تریاژ آموزش‌ها را فراگرفتند و دانش آموزان با شرکت در رقابت های مراحل درون مدرسه، نواحی و شهرستانی در مجموع در دو بخش دختران و پسران ۱۴ تیم دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) به مرحله استانی راه یافتند که امروز در رقابت های مرحله استانی ۲ تیم برتر به مسابقات کشوری راه می یابند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی