مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


جشن هلال جوانان به مناسبت هفته جوان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در ابتدای این مراسم که به همت کانون هلال احمر دانشگاه برگزار شد، ریاست دانشگاه قم و معاون فرهنگی دانشگاه قم، به ایراد سخنرانی در خصوص اهمیت فعالیت در هلال احمر و لزوم کسب آموزش کمک های اولیه پرداخت.

محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، نیز که در این همایش حضور یافت، با تاکید بر اهمیت فعالیت های دانشجویان در حوزه سازمان جوانان هلال احمر، گفت: در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر علاوه بر مباحث امدادی و بشردوستانه، دوره های آموزشی در حوزه فنی و حرفه ای برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، کلیپ طرح اطعام نیازمندان که توسط کانون دانشجویی در قم اجرا می شود و ارائه گزارشی از طرح اطعام و خبر راه اندازی این طرح در سلف خانم ها به زودی و تقدیر از عوامل اجرایی طرح اطعام در دانشگاه قم از دیگر برنامه های این همایش به شمار می رفت.

در این همایش، اجرای تئاتر و مسابقات مختلف و جذاب، حضور کارشناس سازمان مدیریت پسماند، و آموزش هایی را در خصوص نحوه پسماند و شیوه های آن را به دانشجویان همچنین برگزاری قرعه کشی، و انتخاب چهار نفر از دانشجویان برای اعزام به مشهد مقدس تقدیر از شورای مرکزی کانون دانشجویی هلال احمر قم از دیگر بخش های این جشن بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی