مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در آیین روز جوان، از دبیر مجامع کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان جوان برتر در عرصه اجتماعی با اهدای تندیس و لوح از سوی استاندار قم تقدیر شد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در برنامه های هفته جوان که در استان قم از ۶ اردیهشت آغاز شده است و تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در قم ادامه دارد، برنامه های متنوعی با همکاری سازمان های مردم نهاد در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

در آیین روز جوان از ۱۸ جوان برتر به عنوان فعالان در عرصه های قرآنی، علمی و پژوهشی، کارآفرین، اجتماعی، مخترع، نخبه، ورزشکار، روشندل، سرباز و… تقدیر شد.

مراسم تجلیل از جوانان برتر استان و جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در ۶اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد؛ و از میان دستگاه ها و سازمان‌ها مرتبط با حوزه جوانان در ۱۸محور ۱۸ نخبه معرفی شدند، که سمیه محمد نژاد دبیر کانون دانشجویی مجامع هلال احمر استان قم موفق به کسب رتبه برتر و فعال در حوزه اجتماعی شد.

در متن لوح تقدیر این جوان برتر که از سوی سید مهدی صادقی استاندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم به وی اهدا شد، آمده است:

سرکار خانم سمیه محمدنژاد
برگزیده محترم جشنواره استانی حضرت علی اکبر(علیه السلام)

بدون شک رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون مرهون حضور خلاقانه و پرشور جوانان فرهیخته، مومن و متعهدی است که با الهام از آموزه های دینی و مکتب انسان ساز اهل بیت(ع)، مسیر تعالی و پیشرفت را به سرعت طی نموده و برای این مرز و بوم کسب افتخار می نمایند.

در سال مزین به نام حمایت از کالای ایرانی، فرصت را مغتنم شمرده و انتخاب جنابعالی را به عنوان ” جوان فعال اجتماعی “، هفتمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع)، تبریک و تهنیت عرض نموده،سعادت، بهروزی و توفیق روز افزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی