مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


معاون سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: ۸ هزار مدرسه در کشور آموزش‌های مربوط به امداد و نجات هلال‌احمر را گذرانده‌اند که سهم استان قم در این زمینه ۱۱۰ مدرسه است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ سعید بابایی جلسه افتتاحیه ششمین دوره المپیاد آماده استانی طرح دادرس که در سایت امدادی هلال‌احمر استان قم برگزار شد، همزمان بودن سالگرد بزرگداشت مقام معلم و هفته هلال‌احمر را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: با همکاری هلال‌احمر استان قم، مربیان فنون امدادی در مدارس استان و معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، 8 هزار مدرسه در کشور آموزش‌های مربوط به امداد و نجات هلال‌احمر را گذرانده‌اند که سهم استان قم در این زمینه 110 مدرسه است.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: این تیم ها شامل ۴۰۰ تیم دختران و ۴۰۰ پسران است که ۳۱ تیم در نهایت به نمایندگی استان ها انتخاب شده است تا به مسابقات کشوری راه یابند.

وی تصریح کرد: مهم ترین هدف تلاش برای ارتقای آموزش است آمادگی در برابر خطرات و سختی ها لازمه دوران دانش آموزی است.

بابایی خاطرنشان کرد: در زلزله پل سر ذهاب از ۱۹۰۰ روستایی که وجود داشت تعداد کثیری تخریب شده بود در برخی از روستاها تعدادی از افراد که مهارت های لازم را داشتند در زمان طلایی توانستند افرادی را نجات دهند.

وی بیان کرد: اگر فردی در ساعت طلایی بتواند خانواده ای را نجات دهد کاری بزرگ و با ارزش انجام داده است دانش آموزان دادرس همان نقطه طلایی هستند.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در مدارس ۴ تشکل شامل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و سازمان دانش آموزی و کانون های دانش آموزی و بسیج دانش آموزی و هلال احمر فعالیت دارند.

وی بیان کرد: تمایز دانش آموز هلال احمر با سایرین این است که در بحران ها آماده تر است همچنین مهربان ترین افراد داخل مدرسه هستند اهل درگیری و دعوا و نزاع نیستند و اگر دعوایی باشد دانش آموزان هلال احمر برای ایجاد صلح و دوستی و آشتی پیش قدم می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم: طرح دادرس طرحی ماندگار برای آموزش دانش آموزان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح دادرس طرحی ماندگار و مناسب برای آموزش دانش آموزان است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی