مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت دادرسان نمایشگاه کارآفرینی و خلاقیت کانونهای دانش آموزی در هفته جوان و اعیاد شعبانیه در مدارس قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: این بازارچه به همت اعضای کانون دانش آموزی در مدارس با هدف ایجاد خلاقیت و انگیزه در بین دانش آموزان برپا شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با اجرای این طرح، یاد میگیرند در شرایط سخت چگونه با اتکا به خلاقیت و هنر میتوانند ضمن درآمدزایی به خانواده و دوستان خود کمک کنند، افزود: گفت: آشنایی دیگر دانش آموزان با سازمان جوانان هلال احمر و فعالیت های طرح دادرس از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه کارآفرینی و خلاقیت است.

معاون امو رجوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در این نمایشگاه، دانش آموزان آموزش دیده مهارت های امدادی خود را در قالب طرح دادرس به دیگر دانش آموزان ارائه می کنند. همچنین همخوانی سرود کانونهای دانش آموزی "ما با همیم" از دیگر بخش های افتتاحیه این نمایشگاه بود.

گفتنی است، دانش آموزان در این نمایشگاه ضمن ارائه و نمایش آثار هنری خود را به فروش گذاشتند و عواید حاصل از آن صرف امور خیریه می نمایند.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی