مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



نشست صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر، با حضور معاون امور جوانان و جمعی از اعضای کانون های به مناسبت هفته جوان و هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با روز پایانی هفته جوان و روز آغازین هفته هلال احمر نشست صمیمی جوانان فعال با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

بر اساس این گزاش، در این نشست، معاون امور جوانان در زمینه ی فعالیت های کانونها در سال گذشته و کسب رتبه های حوزه جوانان در سطح کشور به اختصار توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین در این جلسه، اعضای منتخب کانون ها با ارائه گزارش هایی کوتاه و پیشنهادات نو به تبادل نظر پرداختند و ادامه نشست صمیمانه به صورت پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت هفته جوان و هلال احمر برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با حضور در جمع اعضای کانون های ضمن تبریک ایام بر هم افزایی بیش از پیش اعضای معاونت ها در سطح استان تاکید کرد، و گفت: در اجرای فعالیت های مشترک است که تاثیرات لازم دیده خواهد شد.

وی پس از پاسخگویی به سوالات جوانان در زمینه ی فعالیت ها و طرح های آتی، تصریح کرد: جوانان دریچه ورودی به جمعیت هلال احمر است و جوانان پشتوانه عظیمی برای آینده ی جمعیت و جامعه هستند.

در ادامه دکتر گل فشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان، اظهار کرد: از زمانی که بار این مسولیت بر دوش من قرار گرفته همواره تاکید به تشکیل جلسات اختصاصی با جوانان داشتم و از برگزاری نشست هایی با رویکرد تحول بر اساس تصمیم و طرح های جوانان استقبال می کنم.

وی با اشاره به وجود حوزه های مختلف کاری در مجموعه جمعیت هلال احمر ابراز کرد: این حوزه ها هر کدام در جایگاه خود اهمیت دارد و جوانان باید با فعالیت های هلال احمر در تمام حوزه ها آشنا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه اعضا باید در حوزه جوانان همیشه امیدوار و با نشاط باشند و برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعضا باید سفیران جذب جوانان محل و شهر به خوبی ها باشند، افزود: شما جوانان علاوه بر فعالیت مستمر باید انگیزه حضور و مشارکت فعالانه را در جوانان دیگر ایجاد کنید.

گل فشان با اشاره به اینکه فعالیت و تلاش در سازمان جوانان؛ فعالیت های آینده و زندگی اجتماعی نسل جوان را پایه گذاری می کند، بیان کرد: جوان فعال اجتماعی در زندگی شخصی موفق تر است و قطعا این وسعت دیدگاه جوان فعال اجتماعی باعث ارائه نظرات بهتری شده و در نهایت او برای جامعه مثمر ثمرتر است.

گفتنی است، در پایان این نشست از فعالان طرح های نوروزی، اعضای تیم سحر و کادر اجرایی اردوهای نشاط و امید با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی