مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همزمان با هفته هلال احمر آموزش های امدادی و آشنایی با اهداف و تاریخچه هلال احمر در مدارس متوسطه با مشارکت ۹۵۰ دانش آموز اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در هفته هلال احمر بیش از ۹۵۰ نفر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم با اهداف و اصول و تاریخچه هلال احمر توسط کانون دانش آموزی هلال احمر استان قم اشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های همگانی هلال احمر بویژه در حوزه دانش آموزی بیان کرد: در این کارگاهها که در بیش از ۱۵ مدرسه برگزار شد، آموزشهای کمکهای اولیه از جمله ارزیابی و cpr، پناهگیری، حمل مصدوم و پانسمان و باندژ، به فراگیران دانش آموز در مدارس استان ارائه شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با تاکی بر معرفی اهداف و فعالیت های جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدمت رسان به آحاد جامعه افزود: همچنین در این طرح آموزشی دانش آموزان مدارس با اهداف، اصول و تاریخچه ایجاد جمعیت هلال احمر آشنا شدند.

گفتنی است، این طرح آموزشی به همت معاونت امور جوانان هلال احمر استان در هفته هلال احمر و به صورت ابتکاری در مدارس قم اجرایی شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی