مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات غنچه های هلال در قم عنوان کرد: 97 درصد از مهدکودک های قم تحت آموزش امداد و نجات هلال احمر هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر محمد گل فشان امروز در حاشیه برگزاری مانور امداد و نجات غنچه های هلال که در سایت امداد هلال احمر قم واقع در جاده قم – تهران برگزار شد، عنوان کرد: المپیاد کشوری جوانه ها در قم برگزار شد و در آن بیش از ۱۱۵ غنچه هلال شرکت داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: مانور امداد و نجات ویژه غنچه های هلال با حضور کودکان در عملیات های اطفای حریق، راپل، آوار برداری، امداد جاده ای، رهاسازی، حمل مصدوم، اسکان و چادر زنی، رژه تیمی، تیم ستاد بحران، تیم ارتباطات و تیم های ارزیاب و پیشرو انجام گرفت.

وی تصریح کرد: این مانور در نوع خود بی نظیر است و توانمندی کودکان را به خوبی به تصویر کشید، با توجه به اینکه در حدود دو ماه آموزش های فشرده کودکان به طول انجامید مانور موفقیت آمیزی برگزارشد.

گل فشان اظهار داشت: در حال حاضر ۹۷ درصد از مهد کودک های قم تحت آموزش هلال احمر هستند، که ظرفیت بالنده ای را در آموزش و فرهنگ سازی شامل می شود.

وی بیان کرد: بهترین زمان آغاز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دوران خردسالی و برای غنچه ها می باشد، با سرمایه گذاری بیشتر جمعیت هلال امیدواریم بسیاری از مسائل و آموزه ها را نهادینه سازیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: در سنین بالاتر فرهنگ سازی به مراتب سخت است در حالی که از کودکی می توان بسیاری از آموزه ها را در دل و جان فرزندان حک کرد.

وی گفت: امیدواریم با تداوم آموزه ها بتوانیم جلوگیری از تلفات و بروز خسارات و از سنین پایین در جامعه تبیین نمائیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی