مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

در آئینی با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر از برترین مدیران و مربیان غنچه های هلال و مهدکودک های فعال کانون غنچه های هلال احمر قم تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این آئین با تقدیر از تلاش های صورت گرفته به ویژه در مانور غنچه های هلال عنوان کرد: سومین مانور غنچه های هلال در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مانور در سطح کشوری در قم عملیاتی شد به گونه ای که هیچ استانی در این سطح مانور غنچه های هلال را برگزار نکرده است.

مصباحی بیان کرد: برگزاری مانور بازتاب خوبی در سطح کشور داشت چرا که جای خالی این برنامه در سطح کلان حس می شد از این رو تلاش های ارزنده ای در جهت برگزاری آن انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد از خبرگزاری های رسمی از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، ایسنا، فارس ، تسنیم و …برنامه مانور غنچه های هلال را پوشش دادند. و حضور خبرنگاران و عکاسان کشوری از ویژگی های شاخص برگزاری مانور بود و این برنامه به صورت زنده در اینستاگرام پخش شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: همچنین در حین برگزاری مانور ۲ گروه مستند ساز برجسته کشوری حضور یافتند و حتی دو کلیپ از روند انجام مانور توسط کودکان تهیه شد.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه و مستندسازان در طول انجام مانور عملیات های اطفای حریق، راپل،آوار برداری، امداد جاده ای رهاسازی،حمل مصدوم، اسکان و چادر زنی،رژه تیمی،تیم ستاد بحران،تیم ارتباطات و تیم های ارزیاب و پیشرو را پوشش دادند و تصاویر جالبی نیز از انجام مانور برجای ماند.

مصباحی گفت: هماهنگی های صورت گرفته جهت برگزاری مانور غنچه های هلال از مهرماه سال ۹۶ آغاز شد در این راستا تعدادی از مهدکودک ها برای حضور در مانور اعلام آمادگی کردند و در نهایت ۵ مهد کودک در برنامه ها نقش به سزایی داشتند.

وی افزود: این مهدکودک های فعال در مانور امداد و نجات غنچه های هلال شامل جامعه الزهرا، صبا، فرشته کوچولو و شکوفه های بهاری بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم یادآور شد: از بهمن ماه برنامه مانور قطعی و تمرینات به صورت جدی پیگیری شد و آموزش های به نونهالان ارائه گردید و تجهیزات لازم فراهم شد.

وی اظهار داشت: فرهنگ سازی برای کودکان و خانواده ها اهمیت زیادی دارد و در امداد و نجات باید کودکان را به طور جدی آموزش داد.

گفتنی است، در این آئین ۱۴ تن از مربیان و مدیران ۱۳ مهد کودک برتر در برنامه های یک ساله گذشته و مدیران و مربیان ۵ مهدکودک شرکت کننده در مانور بزرگ امدادی حضور تجلیل شدند.

لازم به ذکر است، مهدکودک های برتر جامعه الزهرا، صبا، فرشته کوچولو، فرشتگان، ملائک، جوانه ها، آل یاسین، مهرآفرین، سلاله، شایان، سرزمین کودکی و نوگلان  در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از مهد کودک هدی برگزیده در جشنواره ملی ماه پیشونی که رتبه کشوری را از آن خود کرد تجلیل شد. و در مراسم به برخی از سوالات مربیان و مدیران پیرامون برنامه ریزی گسترده تر جهت برگزاری مانور در سالهای آینده و تمهیدات لازم جهت توسعه امکانات برای کودکان و توجه به آموزش نونهالان پاسخ داده شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی