مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

حضور دادرسان شهر جعفریه در جشنواره دانش آموزی

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ
اعضای کانون دانش آموزی آموزشگاه حضرت معصومه (س) شهر جعفریه در جشنواره دانش آموزی، آموزش های امداد و نجات را در قالب مانور اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دانش آموزان پیشتاز و دادرسان کانون دانش آموزی آموزشگاه متوسطه دخترانه حضرت معصومه (س) شهر جعفریه در جشنواره برپا شده در جعفرآباد شرکت کردند.

براساس این گزارش، در این مسابقات دانش آموزان با اجرای برنامه های آموزشی امداد و نجات در آیتم های حمل مصدوم، آتل بندی، پانسمان و بانداژ و … اقدام به اجرای مانور در شهر جعفریه کردند.

گفتنی است، کانون های دانش آموزی جعفریه از فعالترین کانون ها در سطح استان قم به شمار می رود و در دو سال پیاپی دادرسان این جعفر آباد موفق به کسب رتبه در مسابقات المپیاد آماده استانی شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی