مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر قم

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ب.ظ

  • محمد مصباحی

نظرات  (۹)

  • فرزانه هدایتی
  • سلام...میخاستم بدونم ثبت نام کلاس های علمی و رایانه کی هست؟ ممنون از لطفتون
  • فرزانه هدایتی
  • سلام...میخاستم بدونم ثبت نام کلاس های علمی و رایانه کی هست؟ ممنون از لطفتون
    پاسخ:
    تماس بگیرید با مرکز جوانان هلال احمر

    37702811
  • محمد قره داغی
  • من داوطلب هلال احمر استان قم هستم مخواستم دوره تزریقات ببینم باید کجا برم 09127526925
    پاسخ:
    37746696  مرکز امداد
  • محمد قره داغی
  • من داوطلب هلال احمر استان قم هستم مخواستم دوره تزریقات ببینم باید کجا برم 09127526925
    سلام 
    من میخواستم بدونم هلال احمر کلاس های آموزش دارو شناسی و نسخه خوانی دارد؟
    خیلی ممنون خدانگهدار

    پاسخ:
    تماس بگیرید با مرکز جوانان هلال احمر

    37702811
  • فرزانه کریمی
  • سلام من میخواستم کلاس های آموزشی و دوره تزریقات و داروشناسی رو برم. با چ شماره ای تماس بکیرم؟و اینکه محدودیت خاص رسته ای و مدرک تحصیلی نداره؟
    پاسخ:
    صفاییه کوچه 21 مرکز آموزش تماس بگیرید

    37746696

    برای داروشناسی با این شماره تماس بگیرید
    37702811
  • ساره بیات
  • سلام میشه بدون اینکه داوطلب هلال احمر باشم دوره تزریقات ببینم؟
    سلام، دوره ی جدید کلاس های تابستانها هلال جوانان در قم از کی شروع میشه؟ و زمان بندی ثبت نامش کِی هست؟ممنون میشم پاسخ بدید
    من ۱۳ سالمه میتونم در کمک های اولیه ثبت نام کنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی