مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان برای دومین بار در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در واحد خواهران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه و نسخه خوانی(فن ورزی) داروخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با درخواست عمومی و به منظور افزایش سطح خدمت رسانی به مردم در مراکز خدمات دارویی و داروخانه ها، معاونت امور جوانان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نسخه خوانی داروخانه و امداد و کمک های اولیه ویژه اعضای کانون دانشجویی در دانشگاه قم کرد.

بر اساس این گزارش، در این دوره ها افعضای کانون های دانشجویی با ساختار داروها و مراحل مختلف کار در داروخانه آشنا می شوند.

دوره های داروشناسی به صورت تئوری و عملی برای اعضای کانون دانشجویی و با هدف تربیت نیروی نسخه خوانی و آموزش دیده و کارآزموده و ارائه خدمات حرفه ای و علمی بهتر، طبق سرفصل های ارائه شده از سوی مراکز معتبر و مرتبط برگزار می شود.

گفتنی است؛ در پایان دوره آزمون جامع به برای تمام شرکت کنندگان برگزار و در صورت قبولی در آزمون، برای کارآموزان گواهینامه پایان دوره صادر می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی