مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



در روز جهانی اهداکنندگان خون، از معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم توسط مدیرکل انتقال خون استان قم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با روز جهانی اهداکنندگان خون، از تلاش های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و مشارکت فعال جوانان و اجرای طرح های متنوع اهدای خون سالم در طول سال با اهدای لوحی تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این لوح تقدیر که از سوی دکتر مرتضی نوریان، مدیرکل انتقال خون استان قم خطاب به محمد مصباحی موحد، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم صادر شده است آمده:

در زمانی که بیماری، چشم به راه نسیم لطف خداست تو همچون فرشته نجات عضوی از وجود خویش را به جانش می دمی و چه زیباست، طراوت دوباره بخشیدن به رنگ پژمرده ای، که از کرامت اهدای خونت، قلب خسته ای، آماده نواختن آهنگ دوباره زیستن می شود.

همزمان با روز جهانی اهداکنندگان خون، خرسندیم که قدردان همت بلند شما در عمل خداپسندانه و انسان دوستانه شما به سبب اهدای خون مستمر در همایش تجلیل از اهداء کنندگان برتر خون باشیم.

بدینوسیله از تلاش مجدانه شما در ترویج فرهنگ والای اهدا خون که یاریگر سازمان انتقال خون در تامین خون سالم و کافی بوده اید تقدیر و تشکر به عمل می آید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی