مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، جوانان هلال احمر استان قم در کانون های جوانان، دانشجویی و دانش آموزی یکصدا با هم به مبارزه فرهنگی با اعتیاد رفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: روزهای هفته مبارزه با مواد مخدر با فعالیت های متنوع فرهنگی در کانون های جوانان، دانشجویی و دانش آموزی هلال احمر در قم پیگیری می شود.

وی بیان کرد: در این هفته اعضای کانون های دانش آموزی با حضور در کلاسها و بازیهای تابستانه اوقات فراغت سازمان جوانان هلال احمر و طرح های نو به اعتیاد نه گفتند، یکی از این طرح ها؛ اجرای فعالیت های ورزشی و ایجاد فضای سرگرمی سالم و بازیهای مناسب گروه سنی دانش آموزان بود. که در این زمینه رقابت های دوستانه شکل گرفت تا ضمن آموزش در کارگاه های مبارزه با مواد مخدر، برنامه های ورزشی و بازی به عنوان راهی برای کسب تندرستی و سلامتی و دوری از اعتیاد معرفی شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه حمایت از سلامت و زندگی انسانها یکی از اهداف هلال احمر به شمار می رود، تصریح کرد: اعضای کانون های دانش آموزی در کارگاه ورزش، بازی، سلامتی به کمپین نه به اعتیاد پیوستند و با امضای میثاقنامه، سایردانش آموزان را به دوری از اعتیاد تشویق کردند.

وی با با بیان اینکه در سایر کانون ها نیز فعالیت های مشابه در هفته مبارزه با مواد مخدر در حال اجرا است، افزود: نشست کارشناسان و اعضای شورای اجرایی و شورای مجمع استانی جوانان در خصوص ارائه و بررسی پیشنهادات مرتبط با برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر و دهه کرامت در این راستا در مرکز امور جوانان استان برگزار شد.

مصباحی از برپایی نمایشگاه های فرهنگی در موضوع معرفی آسیب اجتماعی اعتیاد  خبر داد و گفت: بر پایی غرفه معاونت امور جوانان در نمایشگاه محله سلامتی به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر واقع در بوستان شهدای نوبهار قم توسط اعضای کانون جوانان برادران از دیگر فعالیت های کانونی در این هفته است.

وی همچنین اضافه کرد: حضور تیم فوتبال نونهالان هلال احمر شهر جعفریه استان قم در مسابقات فوتبال ساحلی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و برگزاری این مسابقات به همت بسیج و هلال احمر در شهر جعفریه از دیگر فعالیت ها جمعیت در راستای ترویج فرهنگ مبارزه با اعتیاد بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در خوابگاه دانشگاه قم توسط ‌اعضای کانون هلال احمر دانشگاه و سر گروه طرح پیمان استان به همراه توضیح در مورد اعتیاد و آسیب های آن و توزیع بروشورهای آموزشی بین بازدید کنندگان از فعالیت هایی است که به همت اعضای  کانون های دانشجویی استان در حال اجرا است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی